>KAHVALTILIK TARİFLER, SOSİS BUKETİ & BEYAZ PEYNİRLİ OMLET

>

sosis buketi

Gecenin yarısını geçeli bir hayli oldu. İnternette öylece dolanırken, bloğumu ne ile güncellesem diye fotoğraf makinamın hafıza kartını laptopa taktığımda şu anda canımın en çektiği iki şeyi yazmaya karar verdim. Öyle alengirli bir şeyler değil, yapımı basit ama olsun.. Can bu çekiyor işte 🙂 Hele mutfaktan uzak olunca omlet yapmayı bile özledim diyebilirim..

Bizim kızlar geldiğinde yapmıştım bunları.Özellikle misafir ağırlayacağınız zaman sosis buketi ilgi çekecektir, inanın. Ufuk’un bloğunda okuduğumda sunumunu çok beğendiğim için ben de uyguladım ve çok şeker oldular 🙂

Yapımı son derece basit, üstelik buzlukta hazır bir şekilde bekletilirse son dakika atıştırmalık ya da misafir durumu söz konusu olduğunda süper bir ikram … Engincik fanı oldu bile, kendi yapıp duruyor 🙂

Malzeme listesinde sadece yufka ve sosis var.. Tabii kızartmak için yağ ve çöp şişleri de saymak lazım.

Mümkün mertebe kokteyl sosis tercih etmemenizi öneririm, o zaman daha çok el oyalıyor çünkü 🙂 Uzun boylu olanlar ideal.

Sosislerin boyu kadar uzunlukta yufkadan iki katlı şeritler kesiyoruz. Kestiğimiz bu şeritlere sosisi bir kaç sefer sarıyoruz. Sonra sosisleri orta kalınlıkta dilimleyip ortadan çöp şişe diziyoruz. Kızgın yağda kızartıyoruz .. Budur…Bu kadar basit yani 🙂 Servis ederken bir domates, ikiye bölüp üzerine saplayabilir, kenarlarını maydanoz, nane gibi yapraklarla süsleyebilirsiniz. Ben kovamın dibine laf aramızda portakal koymuştum ve bonbonları ona saplamıştım 🙂

peynirli omlet

Müge , omletin de tarifini verme artık demeyin. Vericem 🙂 Yoksa aynı sayfaya bakar durursunuz ben malum koltukta seyir halime devam ederken 🙂

Bu omlet de beyaz peynir ve maydanozlu .. Ufalanmış beyaz peynir ve ince kıyılmış maydanozları yumurta ile karıştırıp pişirdim. Beyaz peynir nerede olsa yerim, diyenlerden misiniz? Öyleyseniz buyrun 🙂

Bu arada uzun bir zaman sonra Sevgili Hilal tarafından mimlenmişim… Bakalım neler varmış?

Hmmm 7 ilginç özelliğim… Baya zormuş … Düşünüyorum …

  1. Başım ağrıyınca MC Donald’s yersem genellikle geçer 🙂 Çocukken annemin hamburger alması için bir araç mıydı hatırlamıyorum ama Engin bile migrenim tuttu dediğimde bir Mc Donald’s paketi ile gelir eve 🙂
  2. Yalnız bir şey yapmaktan hiç hoşlanmam.. Yalnız gitmem gerekiyorsa, ertelerim gibi …
  3. Filmlerin sonunu seyrederken sonrasında ne oluru düşünürüm hep.. Ayol film bitmiş , neden sonrasını düşünürsün be kadın.. 🙂
  4. İçimdeki polyannaya çok şaşırıyorum..Kendine şaşıran biri nasıl bir şeydir? Bak yine şaşırdım 🙂
  5. Çok ilginç biri değilim galiba ben 5’de takıldım ya…

Benden bu kadar pes..

Esnemekten gözümde yaş kalmadı..

Sağlıkla, afiyetle..

19 thoughts on “>KAHVALTILIK TARİFLER, SOSİS BUKETİ & BEYAZ PEYNİRLİ OMLET

  1. >Valla müge evde olmana sevinecem neredeyse hergün bi post ne güzel yaaa böle iştah kabartıcı şeyler yayınlıyosun..Bak alıştırıyosun işe başladığında da isteriz hee ona göre 😛

  2. >Adaş şekerim;Sayfanın yeni haline bayıldım !İnanılmaz klas olmuş, zevkine sağlık.Sosis fotosuda son zamanların en başarılı çalışması diyebilirim :)İnanılmaz canım çekti.Betülün dediği gibi evde olmak bloguna yaradı valla :)Öperimm

  3. >Betülcüm evde olunca haklısın daha sık yazıyorum galiba 🙂 işe dönünce de yazarım söz …Minecim sağol, haklısın sunum bizler için mühim…Sevgili kalpkurabiye… çok naziksin.. çok teşekkür ederim.Sevgili Hande, pastaşehri, hilal,fotoğraf penceresinden teşekkür ederim güzel yorumlarınız için.Adaş, demek beğendin yeni formatı.. İyi senin yorumun bir ayrıdır benim için, bilirsin. Hele fotoya da not verdin ya .. bir keyif geldi üzerime hahahha…

  4. >Mügeciğim, bloğun harikaaa! Resimler ve tarifler süper. Ne iyi ettinde benim bloğa uğradın yoksa nasıl keşfederdim bloğunu. Öptüm canım, bundan sonra sürekli izleyicinim haberin olsun :))

  5. >çok şık bir sunum ve harika bir lezzet birleşmiş sosis buketinde:)omlet zaten kahvaltılarımızın vazgeçilmezi:)ellerinize sağlık.sevgiler..

  6. >Müge'ciğim,Ellerine sağlık. Çok lezzetli görünüyorlar.Şimdi tatildeler ya bizimkilerde sosis diye sayıklıyorlar bu aralar.Ellerine sağlık canım.Sevgilerimle,

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s