DOĞTAŞ MOBİLYA VE MUTSUZ MÜŞTERİ

Pek adetim değildir aslında.Memnun kaldığım ve önerebileceğim ürün ve hizmetleri buradan çeşitli vesilelerle paylaşmışlığım olsa da çok nadirdir, memnuniyetsizliğimi dile getirişim. Yazacağım ilk yazının oğluşumun ilk doğumgünü olmasını planlarken, beni oyalayan tatsız bu konuyu buraya taşımaya tabiri caizse mecbur bırakıldım diyelim.
Geçen hafta bize teslim edilen kanepelerimizden dolayı o gün bugündür beni anlayacak birilerini bulma çabası içerisindeyim. Evet malesef Doğtaş’tan bir ürün satınalma hatası yaptım. Zira ne allı pullu yapılan satış sonrasında karşımıza bir yetkili vaktinde çıkarak bizi dinledi ne de talebimize yanıt verildi. Koltuk bu… Oturursun, sırtını yaslarsın, süngerine bakarsın, ayakların yere değiyor mu, koltuk belini sarıyor mu bakarsın.. En azından ben öyle yaptım, bir koltuk alırken bunlara dair arayışımı test ettim. Satışı yapan Doğtaş Modoko mağazasının satış performansı çoookk yüksek satış temsilcisi Oğuzhan Bey de o gün, rahatımızı ön planda tutmuştu zaten. Ama benim Doğtaş’ın kataloğunu bilmem, ürünlerinin standartlarına hakim olmam gerekiyormuş, dersimi çalışmadan gitmişim malesef koltuk almaya.Sözün özü bize o gün denettirilen ürün teslim edilmedi evimize, açıklama da şu ” o yastık diğer koltuğun yastığı hanımefendi, bu koltuğun standart yastığı budur ” madem standart odur, neden o standart denettirilmez insana, benim yukarıda saydığım kriterlerimi karşılamayan o yastık mecburiyetim midir? Sırtımı dayayamadığım koltuk mecburiyetimmidir? Para verip aldığım eşya, bana satıldığı formda değilse, Doğtaş’ın standartları mecburiyetimmidir? Hiç sanmıyorum…
Ama meğer Doğtaş da bu bakış açısı böyleymiş, ben mecburmuşum. Ne, o nevişahsına münhasır satış temsilcisi Oğuzhan Bey, ne de Doğtaş kurumsal müşteri hizmetleri bana bu konuda hak vermedi. Aldın, otur dediler, kısaca..
Oturmayacağım ey Doğtaş! O koltukları ben istemiyorum … Birileri sesimi duyana kadar da buradayım..
Müge Karahan
Link vermek istemiyorum … dogtas.com.tr firmasından bahsediyorum…
Reklamlar

27 thoughts on “DOĞTAŞ MOBİLYA VE MUTSUZ MÜŞTERİ

  1. Çok haklısınız Müge Hanım sonuna kadar size katılıyorum. Büyük bir firmaymış gibi dururlar ama iş satıştan sonra sorunlara kaldımı yetkili bulamazsınız. Ben de Turkcell konusunda şikayetçiyim ama bunu burada anlatmayacağım tabi o da ayrı bende adam gibi bir yetkili bulamamıştım derdimi anlatmak için.

    Memnuniyetsizliklerimizide memnuniyetlerimiz gibi dile getirmemiz gerekiyor belki sayılar çoğaldıkça birşeyler olabilir.

    Tüketici haklarını koruma derneğine yazın diyeceğim ama Turkcell olayımda ben bunuda yaptım onlardan da ses çıkmadı:((

    İnşallah çözüm bulabilirsiniz.

    Yelda Ergin Öztürk

  2. çok iyi yapmışsın bura bahsetmekle satarken bal börek sorun çıkınca üvey evlat muamelesi hiç yakıştıramadım böyle büyük firmaların müşteri memnuniyetine çok önem göstermeleri gerekir ama nerdeee

  3. Evet Yelda Hanım,

    Dediğiniz gibi bu işlerde ses çıkarmayınca sineye çekmiş oluyorsunuz. İnsanı haklıyken haksız konuma düşüren bu zihniyete çok karşıyım. Tüketici haklarına dilekçemi verdim zaten. Dedim ya bu işin peşini bırakmaya niyetim yok. Hiç birimiz paramızı sokakta bulmadık, o paranın her bir kuruşunda alnımızın teri var. Ama iş parayı alınca umursamazlığa vardırıldı ya en çok ona sinirlendim. Ben paramı ödemeyip, sözümü tutmasaydım, onlar avukatı salmıştı bile üzerime.

  4. Sağol Asuman, büyük firmalar büyüklüklerini ciroları ile değil, müşterilerine verdikleri değer ile göstermeliler. ne yazık ki ciroyu sağlayan satışçı firmanın markasını zedeleyecek kadar avam bir üslup sergiledi görüşmemiz boyunca. Ama sonrasında kurumsal taraf da buna gösterdiği yaklaşımla bunun şirket politikası olduğuna dair bir izlenim yarattı üzerimde.

  5. Haklı haykırışınızı ve sessizliğe teslim olmayışınızı takdir ettim. Bizler böyle durumlar karşısında sesimizi çıkarmalıyız ki bunlar bir daha yaşanmasın, kimse kimseyi sindirmeye çalışmasın. Dediğiniz gibi kimse parayı sokakta bulmuyor. Şahsen ben de bu konularda çok titizim, verdiğim paranın karşılığını almayı istemek deen doğal hakkım. Bizler işimizi nasıl doğru dürüst yapıyorsak, son kuruşuna kadar haketmeye çalışıyorsak herkese de onu tavsiye ederim. Umarım en yakın zamanda mağduriyetiniz giderilir.

  6. Müge Hanım bence hemen şikayet var com a yazı yazın bakın nasıl ilgileniyorlar. Orada kendi firmaları ile ilgili sorun görünmesin diye çoğu firma hemen ilgileniyor. Bence bir yazıp şansınızı deneyin derim.

  7. Teşekkürler arkadaşlar sağolun, twitter hesabımda da yayınladım, lütfen oradan da desteğinizi esirgemeyin.

    Sevgili Çiğdem, sana da teşekkür ediyorum, hemen gidip oraya da yazdım konuyu. Heryerden bağıracağım konuyu, sayenizde güvenim arttı.
    Sevgiler
    Müge

  8. Müge hanım, bende doğtaş ın indirim kampanyasından yararlanarak caroline modelini almaya düşünüyordum fakat paylaşımınız beni düşündürdü. Memnun kalmadığınız takımın adını öğrenebilir miyim?
    Paylaşım için teşekkür ederim. Zeliha

  9. Zeliha Hanım, innovia serisinden aldım ben. Bahsettiğim gibi sadece bir özür ve öncelikli yaklaşımla çözülebilecek ufacık bir sorun bu raddelere geldi, büyüdü.Ama şunu söyleyeyim ne kullandıkları sünger kaliteli ne de koltukları.Daha koltuk eve geleli bir hafta oldu, oturduğumuz yer çukur kalıyor.Korkarım buna da siz ağırsınız, koltuk ne yapsın şeklinde dönüş yaoabilirler.

  10. Paylaşımınızı okuduktan sonra şikayetvar.com a bir göz attım liste oldukça kabarık hatta sektör lideriler, demek ki satış sonrası hizmette fazlasıyla yetersizler.
    Umarın en kısa zamanda çözümlenir bu tatsız olay. Zeliha

  11. Sevgili Müge haklı şikayetiniz ve duyurunuza ben de destek veriyorum.Kurumsallaşmak sonuna kadar müşteri memnuniyetini sağlamakla kanıtlanır.Aras'a nice mutlu yaşlar dilerim.Suna

  12. Mügecim Merhaba,

    Malum evlilik hazırlıkları,
    Doğtaş'a da bakıyorduk, değerlendirmeler arasında o da vardı ama bu yaşananlardan sonra düşüncemizden bile çıkarırız.
    Selamlar,
    Ahmet ALKAN

  13. aferim sana ,benim de başka bir firma ile anlaşmazlığım oldu,garantiden hemen sonra he rşey dökülüyoru,büyük firmalardan bir daha asla bir şey almam.

  14. Sevgili Müge

    Bende Doğtaş magduruyum. 2 küçük çocuğum var ve 2 kez tv ünitesinin üst cam modülleri bildiğin yere düştü ki ikisinde de tesadüfen yoktuk. İade almamakta çok ısrar ettiler ve en sonunda ben genel müdürlerine mail attım. Bu yöntemle problemimi çözdüm. Bilgin olsun. Sevgiler.

  15. merhaba Müge Hanım ;göstermiş olduğunuz tepkiniz de çok haklısınız…cesaretinizden dolayı kutluyorum sizi.bu işin sonunda mutlu olacağınıza eminim.sizin sesiniz, belkide sesiz kalanlara cesaret olacak….

    konuyla ilgisiz ama; ağustosta aramıza katılacak olan oğluşuma sizi paylaşmış olduğunuz postaki (ARAS'IN DOĞUMU İÇİN HAZIRLADIĞIM BEBEK ŞEKERLERİ) gibi cici kutulardan(ikramlık) hazırlamak istiyorum .eminönünde nerden temin edebilirim? (istanbulun yabancısıyımve eminönüne hiç gitmedim..çok zevkli ve şık olmuş ellerinize fikrinize sağlık…yardımcı olursanız sevinirim.arasa nice güzel seneler doğum günü kutlu olsun….sevgiyle kalın…

  16. Ahmetcim,

    Valla ne diyim, bu işler referans işi.. Ben referans veremiyorum malesef.

    Sevgili MAzes, Sibel ve Özlem.

    Desteğiniz için teşekkürler.

    Özlemcim, kaçırmışım o sorunu, kusuruma bakma lütfen. Mısır Çarşısının içinden geçip Kahveci Mehmet Efendinin sokğaına gir dümdüz yürüdüğünde heryer bu şekercilerden dolu. Kutular, çeşitli objeler, drajeler, süsler… gönlüne göre birşeyler muhakkak bulursun. Sevgiler
    Müge

  17. müge hanımcım; çok öpüyorum sizi çok iyi olacak bu adres benim için …:)teşekkür ederim.sesiz takipcinizdim sesli takipciniz oluca m:)

  18. müge hanım merhaba

    çok haklısınız sizi sonuna kadar destekliyorum 3,5 yıl kadar önce bende aldoradan bütün evimin eşyasını almıştım yemek odasındaki vitrin takımının kendi ustaları montajını hatalı yapmış çelik dübel yerine plastik dübel kullanmışlar bütün içindeki kesme takımları ve süs eşyalarıyla birlikte kırıldı aradık hemen geldiler bütün parçaları kırılan eşyalarda dahil olmak üzere toplayıp gittiler biz size kırılan eşyalarınızın yenısını alıcaz dediler saglam kalan parçalarıda tolayıp örnek lazım dediler bi daha ses yok kaç kere aradım ikitellideki genel müdürlüge gittim en sonunda şunu dediler ispatlamassınız elinizde delil yok adamlar cam kırıklarını bile o yuzden toplamışlar düşünebiliyomusunuz. sizin resimlerini çekmenize gerek yok biz çektik dediler arkada delil bırakmak istememiişler büyük firmaların müşteriye yaklaşımı budur

  19. müge hanım merhaba

    çok haklısınız sizi sonuna kadar destekliyorum 3,5 yıl kadar önce bende aldoradan bütün evimin eşyasını almıştım yemek odasındaki vitrin takımının kendi ustaları montajını hatalı yapmış çelik dübel yerine plastik dübel kullanmışlar bütün içindeki kesme takımları ve süs eşyalarıyla birlikte kırıldı aradık hemen geldiler bütün parçaları kırılan eşyalarda dahil olmak üzere toplayıp gittiler biz size kırılan eşyalarınızın yenısını alıcaz dediler saglam kalan parçalarıda tolayıp örnek lazım dediler bi daha ses yok kaç kere aradım ikitellideki genel müdürlüge gittim en sonunda şunu dediler ispatlamassınız elinizde delil yok adamlar cam kırıklarını bile o yuzden toplamışlar düşünebiliyomusunuz. sizin resimlerini çekmenize gerek yok biz çektik dediler arkada delil bırakmak istememiişler büyük firmaların müşteriye yaklaşımı budur

  20. Sevgili Müge,
    Bizde kızımızı evlendirirken mobilyaları doğtaştan seçtik tv ünitesindeki problemi kavga ederek çözdüm çünkü başka dilden anlamıyorlar ne yazık ki… Çanakkalede bulunan fabrikadan İstanbul Avcılara kendileri eksik getirip takmadıkları parçayı 2 ay gibi bir sürede taktırabildik. Söylediğim gibi yapacağın şey garip olacak ama biraz kavga etmek. Malı satana kadar neredeyse amuda kalkanlar mal teslim alındıktan sonra yok oluyorlar. Sevgilerimle Nesrin Bilgi

  21. Merhaba Muge Hanım,
    Bende Doğtaşın yenilenen imajıyla koltuk takımımı ordan yenilemeyi düşünüyordum ancak sonradan meşhur İsveç firmasının koltuklarını aldım. Satış sonrası destek kesinlikle önemli ve malesef bu konuda yabancılara daha çok güveniyorum. İyiki sesinizi yükselttiniz, gücünüzü kullandınız, böylesi lazım burda. Sonuna kadar yılmayın:) Sevgiler

  22. Merhaba müge hanım şikayetinizi okudum bence haklısınız yalnız bir kişinin hatasını bir kuruluşa maletmeyin lütfen
    bazen zatış temsilcilerinin yaptığı hataları arkasında bulunduğu firma kapatamaz. Ürün alırken biraz daha uyanık olmalıyız 🙂

  23. Nesrin hanımın dediği gibi doğtaş ve ayarındaki firmaların çoğuda bu tip olaylar yaşanıyor. Şikayet sitelerinde onlarcası var. insanlar uzun uzaya yazmışlar hep.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s